Wniosek o historię spłat w Systemie Bankowości Internetowej
Bank BPH wdrożył nową funkcjonalność, umożliwiającą przesłanie do Banku „Wniosku o historię spłat” za pośrednictwem Systemu Bankowości Internetowej (SBI).
Funkcjonalność jest dostępna dla zarejestrowanych w SBI Klientów indywidualnych Banku.
Informację o Systemie Bankowości Internetowej i jego dostępności znajdziesz , TUTAJ.
Dzięki nowej funkcjonalności Klienci mogą złożyć dedykowany typ wniosku - ”Wniosek o historię spłat” w SBI, w którym mogą wybrać sposób doręczenia dokumentu.
Przy wyborze opcji przekazania historii kredytu za pośrednictwem Platformy Internetowej w formie pliku PDF, Klient korzysta z oferty promocyjnej Banku, polegającej na nienaliczeniu opłaty wynikającej z aktualnej Taryfy Opłat i Prowizji (wskazanej pod pozycją opłaty za „Sporządzenie historii spłaty kredytu, na wniosek Klienta”).
Natomiast przy wyborze opcji przekazania historii kredytu w formie dokumentu papierowego za pośrednictwem Poczty Polskiej, realizacja wniosku podlega opłacie zgodnie z Taryfą Opłat i Prowizji.
Aktualna Taryfą Opłat i Prowizji znajduje się TUTAJ.
Aby skorzystać z funkcjonalności należy:
- Zalogować się do Systemu Bankowości Internetowej,
- Wejść na formatkę „Wiadomości”,
- Kliknąć przycisk „Nowa wiadomość”,
- Po wyświetleniu dedykowanego okna nowej wiadomości w polu „Kategoria” wybrać „Wniosek o sporządzenie historii kredytu”, wówczas zostaną uzupełnione pola:
- „Temat” wartością „Wniosek o sporządzenie historii kredytu”,
- „Numer rachunku”, w którym domyślnie zostanie wyświetlony NRB, na którym znajduje się aktualnie Klient, z możliwością zmiany jeżeli Klient posiada więcej niż jeden aktywny kredyt,
- Treść wiadomości,
- W polu treść zaznaczyć jeden z checkboxów, wskazujących formę w jakiej Bank ma udzielić odpowiedzi.
Istnieje możliwość wybrania tylko jednego sposobu doręczenia – albo poprzez przekazanie pliku z Historią kredytu w formie PDF za pośrednictwem Platformy Internetowej albo za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres wskazany w Platformie Internetowej w Profilu Klienta.
Jeżeli adres wysyłkowy powinien być inny niż wskazany w Profilu Klienta, wówczas Klient przed wysłaniem „Wniosku o sporządzenie historii kredytu”, powinien zmienić adres poprzez wysłanie za pośrednictwem Platformy Internetowej wiadomości o kategorii „Zmiana danych osobowych”. Od razu po złożeniu wniosku o „Zmianę danych osobowych” może zostać złożony „Wniosek o sporządzenie historii kredytu”.
Jednocześnie przypominamy, że innego typu wnioski Klienci Banku BPH mogą składać poprzez:
- przesłanie oryginału kompletnego i podpisanego Wniosku na adres Bank BPH SA, ul. Cypriana Kamila Norwida 1, 80-280 Gdańsk;
- wysłanie skanu lub zdjęcia kompletnego i podpisanego wniosku na adres email KontaktBPH@ge.com z adresu email zarejestrowanego w Banku.
Zachęcamy Państwa do korzystania z nowej funkcjonalności, udostępnionej w Systemie Bankowości Internetowej.