Wniosek o historię spłat w Systemie Bankowości Internetowej

Bank BPH wdrożył nową funkcjonalność, umożliwiającą przesłanie do Banku „Wniosku o historię spłat” za pośrednictwem Systemu Bankowości Internetowej (SBI).

 

Funkcjonalność jest dostępna dla zarejestrowanych w SBI Klientów indywidualnych Banku.

 

Informację o Systemie Bankowości Internetowej i jego dostępności znajdziesz , TUTAJ.

 

Dzięki nowej funkcjonalności Klienci mogą złożyć dedykowany typ wniosku - ”Wniosek o historię spłat” w SBI, w którym mogą wybrać sposób doręczenia dokumentu.

 

Przy wyborze opcji przekazania historii kredytu za pośrednictwem Platformy Internetowej w formie pliku PDF, Klient korzysta z oferty promocyjnej Banku, polegającej na nienaliczeniu opłaty wynikającej z aktualnej Taryfy Opłat i Prowizji (wskazanej pod pozycją opłaty za „Sporządzenie historii spłaty kredytu, na wniosek Klienta”).

Natomiast przy wyborze opcji przekazania historii kredytu w formie dokumentu papierowego za pośrednictwem Poczty Polskiej, realizacja wniosku podlega opłacie zgodnie z Taryfą Opłat i Prowizji.

Aktualna Taryfą Opłat i Prowizji znajduje się TUTAJ.

 

 

Aby skorzystać z funkcjonalności należy:

 

  1. Zalogować się do Systemu Bankowości Internetowej,
  2. Wejść na formatkę „Wiadomości”,
  3. Kliknąć przycisk „Nowa wiadomość”,
  4. Po wyświetleniu dedykowanego okna nowej wiadomości w polu „Kategoria” wybrać „Wniosek o sporządzenie historii kredytu”, wówczas zostaną uzupełnione pola:
  • „Temat” wartością „Wniosek o sporządzenie historii kredytu”,     
  • „Numer rachunku”, w którym domyślnie zostanie wyświetlony NRB, na którym znajduje się aktualnie Klient, z możliwością zmiany jeżeli Klient posiada więcej niż  jeden aktywny kredyt,
  • Treść wiadomości,
  1. W polu treść zaznaczyć jeden z checkboxów, wskazujących formę w jakiej Bank ma udzielić odpowiedzi.

 

Istnieje możliwość wybrania tylko jednego sposobu doręczenia – albo poprzez przekazanie pliku z Historią kredytu w formie PDF za pośrednictwem Platformy Internetowej albo za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres wskazany w Platformie Internetowej w Profilu Klienta.

 

Jeżeli adres wysyłkowy powinien być inny niż wskazany w Profilu Klienta, wówczas Klient przed wysłaniem „Wniosku o sporządzenie historii kredytu”, powinien zmienić adres poprzez wysłanie za pośrednictwem Platformy Internetowej wiadomości o kategorii „Zmiana danych osobowych”. Od razu po złożeniu wniosku o „Zmianę danych osobowych” może zostać złożony „Wniosek o sporządzenie historii kredytu”.

 

Jednocześnie przypominamy, że innego typu wnioski Klienci Banku BPH mogą składać poprzez:

  1. przesłanie oryginału kompletnego i podpisanego Wniosku na adres Bank BPH SA, ul. Cypriana Kamila Norwida 1, 80-280 Gdańsk;
  2. wysłanie skanu lub zdjęcia kompletnego i podpisanego wniosku na adres email KontaktBPH@ge.com z adresu email zarejestrowanego w Banku.

Zachęcamy Państwa do korzystania z nowej funkcjonalności, udostępnionej w Systemie Bankowości Internetowej.

Strona internetowa Banku BPH wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje w polityce prywatności i plików cookies więcej o polityce prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close