Rzecznik Klientów Banku BPH
Głównym zadaniem tej funkcji jest wsparcie Klientów w kontaktach z Bankiem poprzez służenie im jako instancja odwoławcza w przypadku różnicy stanowisk i niezadowolenia z decyzji Banku i wyjaśnień uzyskanych w odpowiedzi Banku na reklamację - informacje dot. możliwości złożenia reklamacji dostępne są tutaj »
Zasady zgłaszania sprawy do Rzecznika Klientów
Wsparcie Rzecznika Klientów w rozwiązaniu reklamacji Klienta uzależnione jest od spełnienia następujących kryteriów:
- korespondencja Klienta powinna stanowić odwołanie od decyzji Banku, ze wskazaniem okoliczności sprawy i oczekiwanego od Banku rozwiązania,
- korespondencja Klienta powinna zostać skierowana do Rzecznika Klientów na piśmie.
Kontakt z Rzecznikiem Klientów
Zgłoszenie sprawy do rozstrzygnięcia przez Rzecznika Klientów możliwe jest w następujących formach:
- pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny: ul. Cypriana Kamila Norwida 1, 80-280 Gdańsk
- pocztą elektroniczną na adres: rzecznik.klientow@ge.com,
Zachęcamy do skorzystania ze wsparcia Rzecznika Klientów i możliwości zgłoszenia uwag i opinii dotyczących funkcjonowania Banku.