Raport bieżący 15/2012

Cele biznesowe Banku do 2015 roku

23 lipca 2012 roku

Zarząd Banku BPH S.A. informuje, że Strategia Banku jest oparta na pięciu głównych kierunkach:

1.    Bank nr 1 pod względem Fair Play i zaufania.
2.    Dostarczający klientom indywidualnym i biznesowym:

  • przejrzyste produkty,
  • proste procesy i procedury,
  • wysoką jakość obsługi.

3.    Optymalizujący źródła finansowania.
4.    Skutecznie zarządzający ryzykiem.
5.    Zwiększający efektywność poprzez inwestycje i racjonalizację kosztów.

Do roku 2015 Bank zamierza osiągnąć następujące cele biznesowe:

  • wzrost sprzedaży o 10%  w ujęciu rocznym,
  • wskaźnik kosztów/ dochodów poniżej 60%,
  • stopa zwrotu z kapitału (ROE) powyżej 10%.

Szczegóły dotyczące Strategii zostaną przedstawione w 4 kwartale 2012 roku.

Strona internetowa Banku BPH wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje w polityce prywatności i plików cookies więcej o polityce prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close