Informujemy, że z przyczyn niezależnych od Banku, występują trudności w wysyłaniu przez BPH wiadomości e-mail z adresu KontaktBPH@ge.com. Wiadomości Banku mogą trafiać do skrzynek „spam” lub nie docierać w ogóle. Wg. najlepszej wiedzy Banku sytuacja dotyczy przede wszystkim wiadomości wysyłanych na adresy z grupy Wirtualnej Polski (wp.pl, o2.pl. tlen.pl, go2.pl) oraz adresów takich jak: autograf.pl, onet.eu, onet.pl, poczta.onet.pl, vp.pl, wiener.pl, lublin.uw.gov.pl, gmail.com, interia.eu, interia.pl, looni.pl, pzu.pl, warta.pl.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności jakie mogą z tego wynikać. Zespół IT Banku pracuje nad przywróceniem usługi, o postępach będziemy informować za pośrednictwem strony internetowej Banku.
Zachęcamy jednocześnie do korzystania z systemu bankowości internetowej Banku, który umożliwia sprawną i bezpieczną wymianę wiadomości, w tym załączników.
Strona internetowa Banku BPH wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje w polityce prywatności i plików cookies więcej o polityce prywatności
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.